Klachtenformulier

Je had een gesprek met ons via chat, telefoon of mail, maar dat liep niet zoals gewenst.

 

Je beseft dat een vrijwilliger van Lumi geen kant-en-klare oplossingen kan of mag aanreiken. Dat was ook niet je verwachting. Bleef je na het gesprek desondanks achter met een slecht gevoel? Voelde het alsof onze beantwoorder zich niet correct gedroeg? Laat het ons weten. Wil je een technisch probleem melden? Dat kan ook hier.

 

Geef hieronder je klacht door. Dat kan helemaal anoniem. Je IP-adres wordt niet meegestuurd via dit formulier.

Mogen we je contacteren over deze klacht?
Vul minstens een e-mailadres of telefoonnummer in zodat een van onze coördinatoren je nadien kan contacteren. Je kan een anoniem emailadres invullen.
Geen probleem. Wees dan zo volledig mogelijk in je melding en vul simpelweg geen contactgegevens in.
Hoe had je contact met Lumi?
Geef aan of dit een start- of einduur is.
Hoe mogen we naar je verwijzen?
Indien we je telefonisch contacteren, zal dit gebeuren tijdens kantooruren op weekdagen. We verkiezen een e-mailadres boven een telefoonnummer.
Terug naar hoofdmenu